22 Ocak 2012 Pazar

Profesyonel işletme hizmetleri

Profesyonel işletme hizmetleri artık bir lüks olmaktan çıkıp bir ihtiyaç halini almış durumda. Bunun temel nedeni sürekli büyüyen yaşam ve iş alanlarımızda tüketimin yüksek boyutlara ulaşması ve amatör işletim tarafından işletilmesinin imkansız hale gelmesi. Amerika'da facility management adıyla yapılan ve artık bir devlet politikası haline gelen işletme hizmetleri, çoğu devlet dairesinde, iş alanlarında ve büyük yaşam alanlarında mecburi hale getirilmiş durumda. tesis yönetimtesis yönetim sistemleri tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de popüler bir alan halini almaya başladı. Özellikle alışveriş merkezi gibi alanların artması bu yeni yönetim tipini mecburi bir hale getirmiş durumda. teknik işletim firmaları ülkemizde oldukça yeni. Bu nedenle çoğu firma yurtdışına birkaç aylığına eğitim için gönderdiği personeli profesyonel unvanı ile piyasaya sunuyor. Ancak bu personelin çoğu büyük tesisleri yönetme konusunda tecrübesiz ve kısa süreli çalışma sonrası bile mevcut sorunlar büyümeye başlıyor. Bu nedenle büyük tesislerde yapılan tesis bakım bu işte uzun süredir çalışmalar yürüten firmalara verilmeli. Ülkemizde bu firmalara örnek olarak Barhan Isı Mühendislik verilebilir. Yıllardır profesyonel olarak tesis bakımı ve işletimi yapan firmaya http://www.tesisyonetimhizmetleri.com adresinden ulaşmak mümkün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder