25 Ocak 2012 Çarşamba

Rüya tabirleri

Sizlere tanıtacağımız web sitesi www.ruyatabirler.com 'da dini rüya tabirleri ve sizlerden gelen gerçek rüyalar yayınlanmatadır. Ünlü rüya yorumcularının rüya tabiri kitaplarından alıtnı yapılarak rüyanızda en çok gördüğünüz genel olarak görülen nesnelerin rüya yorumunu okuyabilirsiniz. Sizlerden gelen rüyalarda web sayfamızda yorumlanıp yayınlanmakta, sizlere email yoluyla yayınlandığı sayfanın linki gönderilmektedir. Örnek olarak aşağıda sizden gelen rüya örneği: Gönderen: isoon Rüyası: Isyerinden bir grup insanla bir dağın tepesindeyiz, biranda ben onlardan ayrılıp dağın bir tarafında sadece ayağımın siğacağı kadar biryerde duruyorum, asagiya bakiyorum dağın dibi görünmeyecek kadar yüksek korkuyorum iki elimle sıkıca tutuyorum, neyapacagimi bilemeden orda dururken hiç tanimadigim benden 10 yaş kadar küçük esmer uzun saçlı yakışıklı-mütevazı bir delikanli sağ elimden eldivenimi çıkarıyor kendi elindeki eldiveni de çıkarıyor ve elimi sikica tutuyor ben de bileğine sıkıca tutuyorum.Birlikte bastığım yerin yan tarafına geciyoruz rahatça durulan geniş biryer, ikimizden sonra birer ikişer tanimadigim erkekler kadınlar geliyor hep birlikte sohbet ediyoruz. Hemen altına rüyanızın yorumunu ekliyip (Rüyanızda gördüğünüz en önemli nesnelera bakılarak yorumlanmaktadır.) ilgili kategoride (rüyalar kategorisinde) rüya tabirleri yayınlıyoruz. Ve dahası fal, astroloji, burç, kehanet, büyü medyum hepsi rüya tabirler sitemzde. Kaynak: rüya yorumcusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder