13 Haziran 2012 Çarşamba

New Balans

Bazı insanlar kendileri için diledikleri ürünleri bulabilirler. Belirli bir markayı seçmezler ve de alış veriş yapmaya gittikleri anda dilediği ürünleri alabilirler. Oysa ki bu durum benim açımdan bu şekilde değildir. Ben her zaman kendim için alacağım ürünleri incelerim. Belli bir markaya bakarım ve de bu markanın ürünlerini alırım. Sürekli aynı markanın ürünlerini alan insanlara dikkat ederseniz bu insanların gerçekten de çok farklı ürünleri bulabildiklerini ve de çok farklı tasarımlara sahip olabildiklerini görebilirsiniz. Bir marka belli ürünleri piyasaya sunduktan sonra gerçekten de değişik tasarımlara ulaşabilirsiniz. Bence herkes belli bir markanın ürünlerini incelemeye başlamalıdır. Çünkü zaten o markanın belli bir tarzı vardır ve de bu şekilde de herkes o markanın tarzını belirleyebilir. Bu şekilde de o markanın tarzını da benimsemiş olurlar. Ben de her zaman bu şekilde düşünürüm ve de bu şekilde de her zaman kendime göre olan tasarımları da bulmuş olurum. Bence herkes kendisine göre olan tasarımları bulabilmek adına belli bir markayı benimsemelidir. Bu şekilde de her zaman kendisi için dilediği ürünleri bulabilir. New balance markasına ait olan tasarımları gördüğüm zaman gerçekten de çok fazla beğenirim. Burada olan ayakkabı tasarımları benim spor tarz giyimime çok fazla uygunlar. Ben de bu sebeple spor tarzını benimserim ve de bu şekilde de kendim için olabilecek olan ürünleri de bu şekilde bulabilirim. Bence new balans ürünleri gerçekten de tarzına hitap edebilecek tarzda ürünlerdir ve de aslında herkes için en farklı tasarımların da bulunduğu bir markadır. Bu nedenle de ben tercihlerimi buradan yana kullanırım. Böyle değişik olan tasarımları çok fazla çeşitlilik ile incelerim ve de bu şekilde de her zaman beni etkilerler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder