14 Haziran 2012 Perşembe

OYUN OYNAMAK

Küçük bir erkek kardeşi ya da küçük bir kız kardeşi olanlar çok iyi bilir ki artık çocuklar normal oyuncaklarla oynamak yerine internetten oyun oynamayı tercih ediyorlar. İnternet hayatımıza girdi gireli herkes işlerini bir şekilde onun sayesinde kolaylaştırır. Oldu tabi çocuklar da bunlardan paylarını aldı. Neredeyse üç yaşındaki bir çocuğun bile internette oynaması garipsenmeyecek bir durum oldu. Hatta geçenlerde bir arkadaşımın evine gittim ve giderken de üç yaşlarındaki oğluna bir oyuncak aldım. Ben çok sevinir zannettim ama o oyuncağa bir iki baktıktan sonra yere attı. Daha sonra annesinden bilgisayarı açmasını söyledi. Ne yalan söyleyeyim şaştım kaldım. Şimdiki çocuklar gerçekten çok akıllılar. Her türlü iletişim araçlarından da neredeyse bizlerden daha bilgililer. Dolayısı ile oyun zevkleri de bu yönde kayma göstermektedir. İnternetten oyun oynamayı sırf küçükler değil büyüklerde bir hayli sevmektedir. oyun bir insan için modası geçmeyen nadir uğraşlardandır. Onlarda sevdikleri bir oyunu oynamak ya da yeni oyunlar keşfetmek isteyebilirler. Artık spor oyunlarını, Kral oyunlarını eski ve yeni oyunları bir arada bulabileceğiniz bazı siteler vardır. Bu gibi sitelerde istediğiniz her an oyunlara katılabilir dilediğiniz gibi eğlenebilirsiniz.  Erkekler için spor yarış ve futbol oyunları kızlar içinse boyama giydirme tarzı oyunlarla hizmet veren bu tarz siteler aslında anne ve babalara da büyük bir yardım etmektedir. Sizlerde bu tarz oyunların hepsini bir arada bulunduran http://www.oyunlarturk.com sitesi sayesinde eğlenceye çok yakın olacaksınız. Sadece bir tık ile ulaşabileceğiniz bu site sizlere büyük eğlence ve mutluluklar sunuyor. Hiç durmadan bu siteye bakabilir yeni oyunları keşfedebilir hatta en iyi skorlara adınızı yazdırmayı bile başarabilirsiniz. Bu siteyi de tavsiyedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder