28 Ekim 2011 Cuma

Hayatımız Sınav

Günümüz eğitim sistemine göre hayatımızın büyük bir kısmı sınavlarla dolu. Hatta büyük bir kısmı demek az kalacağı için tamamı dersek daha doğru bir seçim yapmış oluruz. Bu sınavlar kendimizi bilmemiz ilk sıraya oturmamız ile başlar, bu ilk oturuş ile sınıfın en iyisi olmak için sınavlara çalışırız birçok ilköğretim dokümanlarına okuruz. Karşımıza birçok sınav soruları gelir. Bu sorularını en başarılı olacak şekilde geçmek için çözmeye çalışırız. Daha sonra eğitim sistemimize göre önümüzde birçok sınav daha vardır. Hayatımız Sınav Ortaöğretim sınavları, üniversite sınavları, mesleki sınavlar vs. bu sınavları geçmeyi başarabilirsek iyi bir mesleğe, kariyere sahip olacağız. En önemli, neredeyse hayati değer taşıyan sınavlardan biri de üniversite sınavıdır. Bu sınav için çok çalışırız, çabalarız, bizimle beraber ailemizde emek verir. Dershanelere gideriz, test soruları çözeriz, eğitim videoları izleriz. Daha başarılı olmak için, rakiplerimizin arasından sıyrılıp başarı merdiveninde onların önünde olmak için. Üniversite sınavı kazanılıp, kariyer, güzel bir gelecek için ilk adımı atmış oluruz. Bu sınav tabi ki de burada bitmemektedir. Kazandığımız üniversite bitip mesleğe ilk adım atmak için farklı meslek gruplarından olsak dahi, kpss sınavına gireriz, bu son basamaklardan biridir. Kamu personelini seçme sınavına da çok fazla çalışmak gerekir, çünkü rakiplerin hepsi üniversiteli, yetenekli, kültürlü gençlerdir. Bunun için de çok fazla çalışmak gerekir. bol bol soru çözmek bu sınavı kazanmanın en iyi yollarından biridir. Geçmiş senelerin çıkan kpss sorularını çözerek işe başlamak daha doğru bir yol olabilir. İlk olarak nereden başlamayı bilmek gerekir. Unutulmamalıdır ki; hayat uzun bir yol, bu uzun yolda zirvenin en üst noktasında olmak istiyorsak, en iyisini başarmak için çalışmaktan, hiç durmadan hedefe doğru gitmekten başka çare yoktur. http://www.kpss.cc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder