29 Ekim 2011 Cumartesi

Özel Ders Yöntemi

Eğitim ailede başlar ancak her zaman desteklenmeye mecbur olduğunu, değişen eğitim sistemimizde hayatımızın sınav olduğunu unutmamalıyız. Çocuklar eğitim öğretim hayatlarına başlarken kendilerini nasıl uzun ve zorlu yolların beklediğinden habersiz bir şekilde yola koyulurlar. Bu yolda tabi ki hiçbir zaman yalnız değillerdir. Anne ve babaları, eğitimlerine destek veren öğretmenleri onların her zaman yanlarında olacaklardır. Değişen dünyada çocuklar da değişmektedir. Artık çocukların seviyeleri artmakta ve her geçen gün rakipleri güçlenerek çoğalmaktadır. Az önce de belirttiğim üzere değişen ve sınavlarla dolu olan bir eğitim sistemine sahibiz. Bu eğitim sisteminde çocukların eğitimi, iyi bir kariyer için özel derslerle desteklenmesi gerektiğini unutmamalıyız. Çocuklarımızın iyi bir gelecek, daha güvenli ve rahat bir yaşam için derslerinde ki başarılar her zaman aileleri tarafından takip etmeli birebir eğitim ile pekiştirilmelidir. Bugünün küçükleri yarının büyükleri olan çocuklarımız gerektiğinde özel ders alarak birebir eğitim ile daha iyi yerlere gelmelidir. Öğrencilerin okul derslerinde olan Türkçe, Sosyal bilgiler, Matematik, Fen bilimleri gibi derslerde temel eğitimde bazen özel ders şartı aranabilmektedir. Faklı dallarda farklı derslere yoğunluk verile bilinir. Örneğin doktor olmak isteyen bir öğrenci matematik özel dersi alabilir. Özel matematik dersi alınırken öğrenci öğretmen ile birebir soru çözme yöntemi ile bilgileri pekiştirebilir. Daha iyi seviyeye gelip iyi sonuçlar alabilir. Türkiye'mizin tüm illerinde özel ders eğitimi uygulanmaktadır. Özellikle başkentimiz olan Ankara özel ders konusunda ileri seviyelere gelmiştir. Özel ders her zaman öğretmen ile öğrenci arasında bir bağ olup öğrencinin anlama seviyesinde çıtanın yükselmesinde önemli bir rol oynamıştır. Özel ders Ankara'da da büyük rağbet görmektedir. Birebir ve bireysel eğitim diğer öğrenme metotlarından daha etkilidir. Öğretmen, birebir eğitimde, ders boyunca bütün dikkatini öğrenci üzerinde yoğunlaştırma şansına sahiptir. Bu şekilde öğretmen, öğrencinin öğrenme alışkanlıkları ve bilgi seviyesini kolaylıkla anlayabilir böylece istenilen başarı elde edilir. http://www.ozeldersankara.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder