24 Kasım 2011 Perşembe

Ben10 oyunu oynamak için

Evet; çocukların hayranı olduğu, çizgi filminin yayınladığı saatte izleyicilerini ekrana kilitleyen Ben10'dan bahsediyoruz. Bir Cartoon Network yapımı olan bu çizgi filmde kahramanımızın adı Ben Tennyson, bilinen adıyla BenTen; kısaca ben10. Çizgi filmlerinden ibaret değil bu karakter, sakız markasından tutun çocukların okula giderken taşıdıkları çantalarına kadar hayatlarına girmiş konumda. Promosyon dünyasında da yer alan ben10'in sakızı bile varken, internet üzerinden oynanabilen oyunlarının olmaması beklenemezdi değil mi? Haklısınız, çocuklarımız artık ben10'un sadece çizgifilmleriyle doymuyor, oyunlarını da oynamak istiyor. [caption id="" align="aligncenter" width="600" caption="Ben10 oyunu oynamak için"]Ben10 oyunu oynamak için[/caption] Çocuğunuz okuldan geldi, derslerini bitirdi ödevlerini yaptı; şimdi oyun oynamak istiyor. Siz de ona izin verdiniz diyelim ama çocuğunuz hangi siteye gireceğiniz merak etmiyor musunuz? Bizce etmelisiniz. Geleceğimizi emanet edeceğimiz çocuklarımız arama motorlarına "ben10 oyunları" veya "ben ten oyunları" diye aratarak çıkan herhangi bir siteye gelişigüzel giriyor. Bu oyun sitelerinde ben10'un maceradan maceraya atladığı oyunları oynayabilmek mümkün. Bakıyoruz, bir oyunda ben10 denizaltına inerken bir diğer oyunda ise uçuyor! Ben10 oyunlarının yanında çocukların kişisel gelişimine etki edecek, zeka gelişimine yardımcı olacak yapboz oyunlarını da tavsiye ederiz. İşte bu tür oyunları oynamak istiyorsanız ve çocuğunuzun temiz bir sitede vakit geçirmesini istiyorsanız size tavsiye edeceğimiz bir adres var: ben10oyunlari.eu Bu sitede hemen hemen tüm ben10 oyunlarını bulmanız mümkün. Ancak bu site sadece ben10 oyunlarıyla sınırlı değil tabii ki, sol taraftaki menüden sitede yer alan kategorilere bakabilir, istediğiniz herhangi bir oyunu oynayabilirsiniz. Tasarımı çocuklara hitap edecek şekilde ayarlanan bu güzide sitede ziyaretçilerin en çok oynanan oyunları görmesine ve sitede yer alıp almadığını merak ettikleri herhangi bir oyunu aramalarına izin veriliyor. Genç-yaşlı demeden tüm kesime hitap etmenin büyük önem arz ettiği internet dünyasında bu gibi temiz içerikli sitelerin yer aldığını bilmek, bize mutluluk veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder