24 Kasım 2011 Perşembe

Oyun Vakti

Evet birçok kişi reel hayatın yoğunluğundan sıkılırlar.Bu kişiler kendilerini motive etmek için çeşitli aktiviteler bulmaya,edinmeye çalışırlar.Bunlardan bir tanesi de çeşitli oyunlar oynamaktır.Hayatta kişiler stres atma amaçlı oyun oynayabilirler.Yada çeşitli kişilerle eğlenceli vakitler geçirebilmek için oyun oynamayı tercih ederler.Bizler de zaman zaman oyun oynama ihtiyacı hissederiz.Şehrin seslerinden ve hayatın streslerinden uzaklaşmak ve halk arasında da söylendiği gibi biraz kafa dağıtmak için oyun oynamayı seçeriz.

Oyunlar bizlere aslında hayata bir şekilde motive ederler.Bizleri yaşama bağlarlar.Benim severek oynadığım oyunlardan bir tanesi de 101 oyunudur.Çünkü 101 oyununu isterseniz bilgisayardan veya arkadaşlarınız ile oynayabilirsiniz.101 oynamak kişiye zevk veriyor gerçekten kişiyi rahatlatıyor.Diyeceksiniz ki nasıl rahatlatıyor.O taşları yerden alıp dizmek atmak kişiye ayrı bir zevk ve heyecan veriyor.Oyun oynarken yaşanan heyecanı hissetmeme gibi bir lüksünüz yok.Çünkü oyun sizi kendisine bağlıyor.Ve oyun bitene kadar oyundan kalkmak istemiyorsunuz. 101 oynamak insanı hem eğlendiriyor hemde eğitiyor. Ayrıca sosyalleşmede yardımcı bir oyun. Nasıl sigara bağımlılık yapıyorsa bu oyunda oyun sonuçlanana kadar bağımlılık yapıyor.Şahsen ben oyunu oynamadan duramıyorum.Günlük olarak oyunu oynuyor her oynu açışımda oyun bitene kadar aynı heyecanı yaşıyorum. Bu oyunu yedisinden yetmişine kadar birçok kişi oynuyor.Sizler de bu oyun ile tanışmadıysanız sizlere tanışmanızı öneriyorum.Bir gün arkadaş çevrenizi toplayıp evinizde bu oyunu oynayabilirsiniz.Oyun oynarken hem arkadaşlarınız ile muhabbet ediyorsunuz hem eğleniyorsunuz.Bu da sizleri mutlu etmeye yetiyor da artıyor. Veya bilgisayar başında bu oyunu oynayabilirsiniz. Sıkıldız evde kimse yok. Pc açın internette birçok sitede bu oyunu online oynama imkanını bulacağınızı düşünüyorum. Zaten google oyunun ismini yazarak aratırsanız karşınıza birçok site muhtemelen gelecektir. İçlerinden bir tanesini seçip oynamak vakit geçirmek için birebir oyun diye düşünüyorum. Oyunu sevip memnun kalacağınızı düşünüyorum. Oyun oynama kültürü bizim toplumumuzda yerleşmiş durumda sizlerinde bu görüş ve önerilerimden sonra oyunu inceleyip kısa sürede alışacağınızı düşünüyorum. http://www.101oyna.gen.tr adresinden oyunlara ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder