16 Aralık 2011 Cuma

Acarkent'in büyülü dünyası

İstanbul'da yaşamak güzel ama çok zordur. Her gün evden işe giderken çektiğim trafik sıkıntısı, çocuğumun okula giderken saatinin çoğunun yolda geçmesi ve yetmezmiş gibi metropolün pis kafasını sürekli içimize çekiyor olmamız beni huzursuz ediyordu. İstanbul dışında bir yerde yaşamayı göze alamazdım. Burada yaşayanlar bilirler, ne kadar kızılırsa kızılsın İstanbul'dan vazgeçilmez. Ben de bir karar verdim ve şehir merkezinden uzak bir yerden ev almak için ilanları takip etmeye başladım. acarkent satılık ilanı görür görmez eve bakmaya gittim. Acarkent İstanbul'un yeni bir villakent projesiydi. Hakkında pek fazla bilgim yoktu. Evler nasıl, yerleşim nereye kurulmuş, sosyal yaşam alanları nasıl bilmiyordum. Gittiğimde gözlerime inanamadım. Yerleşim yapılanması harikaydı ve Boğazüstü Evleri beni büyülemeye yetmişti bile. Villanın harika bir mimarisi vardı ve her şeyden önemlisi Boğaz manzarası çok hoşuma gitmişti. Hemen satın almak istedim ama bu kadar aceleci olmamam gerektiğini düşündüm. Daha sonra ilan için takip ettiğim sitede acarkent'in ardından, beykoz konakları satılık ilanını gördüm. Beykoz İstanbul'un en güzel semtlerinden biriydi ve orada yaşam fikri hoşuma gitmişti. Hem şehir merkezinden uzaklaşacak hem de harika bir doğal ortamın havasını içimize çekerek yaşayacaktık. Hemen evi görmeye gittim ve doğrusu ev hoşuma gitmişti. Konak havası beni büyülemiş ve doğal güzelliğe hayran kalmıştım. Biran önce ailemle de görüşüp bu evlerden birini satın almak için karar vermeliydik. Acarkent de Beykoz sırtlarına kurulmuş bir projeydi ve şehirden uzaklıkları hemen hemen aynı gibiydi. Ailemle de görüşüp evlere tekrar baktıktan sonra biz Acarkent'te taşınmaya karar verdik. O muhteşem evler ve manzara eşimi ve çocuklarımı da büyülemeyi başarmıştı. Bu güzel eve kavuşmamızda tek yardımcımız http://seyristanbul.com adresi oldu. Sizin de yardımcınız olacağına eminim. Aynı zamanda twitter nedir öğrendikten sonra bu web siteyi o sosyal medya üzerinden de takip etmeye başladım. Böylelikle ilanları hiç kaçırmadım. Siz hala üye değilseniz hemen twitter üyelik formu doldurmalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder