16 Aralık 2011 Cuma

Seviyorum oyun oynamayı

İnsanların yaptıkları her şeyde bir fayda aramaları onları sıkıcı ve monoton insanlar haline getirmekte. Bazı şeyler bize fayda sağlasın diye değil zevk verdiği için yapılır. Zevk alarak yaptığımız her şeyde bizi mutlu birer birey haline getirir. Düşünsenize bir en basit olarak bir çay içmek; evde kendiniz demleseniz bir koca demliği istediğiniz kadar içebilirsiniz hem de hiç para ödemeden, peki insanlar çay içmek için neden cafelere giderler? zeka oyunları Paraları fazla geldiği için mi? Tabii ki de hayır. Bu bir zevk meselesidir, keyiftir, eğlencedir ki bunlarında pahası biçilemez. Oyun oynamakta böyle bir şeydir işte. "Ben bana faydası olmayacak oyunu oynamam", aman tanrım hayatımda duyduğum en itici cümle. Eğer oyun oynamak bana keyif veriyorsa bu benim için yeterlidir, daha onun altında bir şeyler aramak boşuna uğraştır. Zekâ oyunları oynamak bana en çok keyif veren oyun türüdür. Kimileri savaş oyunları, futbol oyunları, hatta kimileri barbie oyunları sevebilir zevk ve ilgi alanı meselesidir bu. Ben zekâ oyunları oynarken kendimi yenilediğimi düşünüyorum, orada tek rakibim kendimim, kendim ile savaşıyorum. zeka oyunları belki zekâmı geliştiriyor belki geliştirmiyor, ben o kısım ile ilgilenmiyorum, zaten zekâm gelişsin diye de zekâ oyunu oynamıyorum. Bırakalım o kısım ile bilim adamları ilgilensin, ben aldığım keyfe bakarım. http://www.zekaoyunlari1.com adresinde birbirinden zevkli ve eğlenceli oyunları bulabilirsiniz. zeka oyunlarının yanı sıra, hafıza oyunları, göz yanılmaları oyunları, sudoku, beceri oyunları, kart oyunları, savaş oyunları, dövüş oyunları, çocuklar için ben10 oyunları ve çok daha fazlası mevcut. Oyun oynamanı insan vücuduna sağladığı en büyük fayda mutluluktur. Mutluluğun vücudumuz için ne kadar faydalı olduğunu da bilmeyeniniz yoktur sanırım. İllaki bir fayda arıyorsanız işte size en güzel fayda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder