3 Aralık 2011 Cumartesi

Bedava Ben 10 Oyunları Oyna

İnternette oyun oynama keyfini yaşayan sayısız çocuk için en eğlenceli online oyunların başında ben 10 oyunları geliyor. Bir çizgi film karakteri olan Ben 10, sanal âlemde adına hazırlanmış onlarca oyunda maceradan maceraya koşmaktadır. Ben 10 Oyunları Ben 10 Canavar Kartları, Ben 10 Araba Yarışı, Ben 10 Kurt Adam, Ben 10 Zuma, Ben 10 Penaltı, Ben 10 Arabalar ve Ben 10 Kostüm gibi farklı içerikli birçok oyundan oluşuyor. [caption id="" align="aligncenter" width="600" caption="oyun oyna"]oyun oyna[/caption] Online oyunlar arasında çocukların ilgisini çeken bir diğer oyun da araba oyunlarıdır. Araba Oyunları özellikle erkek çocuklar tarafından sıklıkla tercih edilir. Çok heyecanlı bir içeriğe sahip olan Araba Oyunları soluksuz bir şekilde oynanmaktadır. Araba Oyunları Buharlı Motor, Tuning 4, Deli Araba 2, Bike Rally, Drift Runners, Raccoon Racing ve Ho-pin Tung Racer gibi yüzlerce oyundan oluşuyor. Günlük hayatta araba kullanmayı seven ya da araba kullanmak isteyip de kullanmayan kişiler için online Araba Oyunları sınırsız bir araba deneyimi sunuyor. İnternette sadece erkek çocukları değil kız çocukları da oyun oynamaktadır. Kızlara uygun oldukça kaliteli ve eğlenceli oyunlar bulunuyor. kız oyunları kategorisinde sayısız öğretici ve eğitici oyun yer alır. Kız Oyunları arasında yer alan Sevimli Dadı oyunu ile dadılık yapar, Meyve Salatası oyunu ile de salata yapmayı deneyebilirsiniz. Ayrıca Sinema Günü Makyaj Yapma, Pizza Sosu, Külahta Dondurma, Evlilik Parkuru ve Mutfak Dekoru oyunları da Kız Oyunları arasında en çok beğenilenler arasında bulunmaktadır. Daha pek çok online oyunu http://oyun.giochit.com adresinde bulabilirsiniz. Kalitesi ile ön plana çıkan bu oyun sitesi tüm oyunları ücretsiz olarak oyun severlerin hizmetine sunmaktadır. Siz de güvenli bir oyun sitesinde hızlı yüklenen ve bilgisayarınıza da zarar vermeyen online oyunlar oynamak istiyorsanız bu oyun sitesini ziyaret etmenizi öneririz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder