22 Aralık 2011 Perşembe

Artık Aklım Onda Kalmıyor

İşimden dolayı ailemden ayrı bir şehirde tek başıma yaşamaya başlamıştım. Evde tek kalmak beni hem çok sıkıyor hem de geceleri çok korkutuyordu. Etraftan duyduğum hırsızlık haberleri de arttıkça artık kendime bir ev arkadaşı bulmam gerektiğini düşünüyordum. Kafama göre benimle yaşayabilecek birini bulamayınca, bu devirde insanlara güvenmek gerçekten çok zor, ben de bir köpek sahibi olmaya karar verdim. köpek eğitimi Eğitimli bir köpek almak istiyordum ve onların nasıl eğitildiği konusunu da çok merak ediyordum. köpek eğitimi merkezlerinden birine gittim ve onların eğitimine tanık olmak istedim. Bana bu konuda çok anlayışlı oldular ve köpek eğitiminde neler yaptıklarını görmeme fırsat tanıdılar. Köpeklerin eğitim sırasında yaptıkları şeyler beni çok şaşırtıyordu ve onların ne kadar akıllı hayvanlar olduklarını bir kez daha görmüştüm. Özellikle k9 eğitimi beni o köpeklere hayran bırakmıştı. Eğitim sırasında yaptıkları şeyleri hayranlıkla izledim. Eğer başa çıkabileceğimi bilseydim kesinlikle bir K9 köpeğine sahip olmak isterdim. K9 eğitimi oldukça da zor gözüküyordu. Ayrıca büyük bir cesaret istiyor o köpekleri eğitmek. Köpek eğitimini izledikten sonra benim için en iyi dost olabilecek eğitimli köpeklerden birini almaya karar verdim. Hem çok sevimli hem de çok sıcakkanlı bir köpekti, zamanla birbirimize inanılmaz alıştık. Artık ondan hiç ayrılmak istemiyordum. İşim nedeniyle sürekli şehir dışına çıkmam gerektiğinde bile aklım onda kalıyor, bazen arkadaşlarıma emanet etsem de onu düşünmeden yapamıyordum. Sonunda buna da bir çare bulduk ve şimdi çok daha mutluyuz. Artık ben şehir dışına çıkarken benim sevimli dostum da köpek pansiyonuna gidiyor. Özel servisle gelip evimden alıyorlar ve geldiğimde de onu bana geri getiriyorlar. O köpek pansiyonunda gayet iyi bakılıyor ve çok iyi zaman geçiriyor benim de gittiğim yerlerde böylelikle aklım onda kalmıyor. Yaz tatiline çıkarken de onu köpek oteline bırakmayı düşünüyorum. Beş yıldızlı otel keyfini yaşadıkları bu oteller köpekler için farklı eğlence kaynakları oluşturabilir. Özellikle köpek otelindeki havuz keyfini çok sevdiklerini duydum. http://www.vonjuliet.com adresi bize bu konuda da yardımcı oluyor. Sevimli dostumun ve benim en iyi yardımcımız artık bu web site. Sizin neden değil?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder