28 Ağustos 2012 Salı

askerlik maceraları

Bazı anlar vardır unutulmaz .Kadınların doğum maceraları ,erkeklerin ise askerlik maceraları bitmez .Her zaman bununla ilgili bir maceraları vardır .Babam kırk beş yaşına gelmesine rağmen hala askerlik maceralarını anlata anlata bitirmez .Babam erkek erkeğe kalmasınlar hemen başlar ben Çanakkale deyken bizim bir komutan vardı demeye . Bu bitmeyen bir döngü ,hem de kısır .Allahtan annem doğum maceralarını anlatmıyor babam gibi .Babam bir keresinde tam 3 saat boyunca bizi rehin aldı ve askerlik maceralarını anlatmıştı .Durum böyle olunca babam askerlik diyince biz ortalıktan kayboluruz . Geçen bir mağazaya gittimorjinal conversemodellerine bakmak oradaki amca babamla çok iyi anlaşırdı sanrım sürekli yanındaki adama askerlik maceralarını anlatıyordu .Ben mağazada kısa converse modellerine baktım çok güzellerdi ,adidasconverse modellerive beyaz converse modellerine baktım .Ama bütçem belliydi .Bir tane seçme hakkım vardı bende ,topuklu converse modelleriaraasından yaptım bu seçimimi mi . Ben mağazada kaldığım sürece amcada mağazadaydı .Amcaya her baktığımda babamı gördüm resmen .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder