18 Temmuz 2012 Çarşamba

Kartuş

Dört yıldır bir ofiste çalışıyorum.  İşimiz gereği her zaman yazıcıdan renkli çıktılar almamız gerekiyor. Bir ofis için yazıcılar her zaman işkencedir. Sürekli sorun çıkarırlar.  Kartuş biter, makina bozulur, kağıt sıkışır ve hiç beklemediğiniz bir anda yazıcı bozularak sizi yarı yolda bırakır. Acilen bir çıktı almanız gerekir ama ya yazıcı bozulmuştur ya da sabrınızı zorlayacak kadar yavaş çalışır. Defalarca bunlara benzer sorunlar yaşadık ve defalarca yazıcılarımız değiştirildi. En son ofise bir kaç tane lomond yazıcı alındı.  Yazıcıların dayanıklılığından ve kalitesinden fazlasıyla memnun kaldık. Uzun süredir kullanmamıza rağmen hiç bir sorun yaşamadık. Hızı ve çıktılardaki kalitesi bizi oldukça memnun etti.  Diğer yazıcılarda yaşadığım can sıkıcı kağıt şıkışmasını hiç yaşamadım. Üstelik kartuşların hemen bitmesine neden olmuyor. Kartuş kullanımı oldukça tasarruflu. Özel hayatımdada yazıcılar ve kartuşlarla oldukça fazla işim oluyor.  Lise yıllarımdan  beri amatör fotoğraf çekimleri yapıyorum.  Eskiden çektiğim fotoğrafların çıktılarını fotoğrafçılardan alırdım. Bazen çıktılarda fotoğraflarımın kalitesi düşerdi ve fotograflar için beklemem gerekirdi. Bir gün bu işi kendim yapmaya karar verdim. Arkadaşımın tavsiyesiyle epson 1800 aldım. Cihazı aldıktan sonra maliyetim yüksek oranda düştü. Canlı ve gerçek renklerde fotoğraflarımı basmanın mutluluğunu yaşıyorum. 12 saniye gibi kısa bir sürede fotoğraflarımın çıktısını alabiliyorum. Kullanımı karmaşık değil ve oldukça basit bir kullanıma sahip. Kısma valfıyla mürekkep kullanışını sınırlandırabiliyorum. Üstelik usb girişi olması işimi oldukça kolaylaştırıyor. Teknolojinin gelişimi bu şekilde sorunlarımıza, bizi memnun edecek çözümler sunabiliyor. İşlerimizi kolaylaştırıp, zaman tasarrufu sağlayabiliyor. Hiç hayalini kuramayacağımız şeyler sabah uyandığımızda birden bire hayatımıza girmiş oluyor.  http://www.kartusmatik.com.trkartuş konusundaki sorunlarımın çözümü oldu.  Bu siteden almış olduğum kartuş dolum setleriyle kendi kartuşlarımı doldurabiliyorum ve istediğim kalitede fotoğraf kağıtlarına ulaşabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder